შეფასების რუბრიკები სახვით ხელოვნებაში
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
1.პასუხობს
თემას 1
2.ფლობს აუდიტორიას
(იყენებს მიმიკას,ჟესტიკულაციას,ინტონაციას) 2
3.საუბრობს
გამართული ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინებს 2
4.იყენებს განსხვავებულ
წყაროებს 2
5.ადარებს მოვლენებს,
ფაქტებს,საგნებს 1
6.იყენებს თვალსაჩინოებას 1
7.
იცავს დროის ლიმიტს 1
დისკუსიის შეაფასების
რუბრიკა
1.მკაფიოდ და
გასაგებად აყალიბებს აზრს 2
2.მსჯელობს არგუმენტირებულად 2
3.აკეთებს დასკვნებს 2
4.იყენებს არავერბალურ
კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით,ხმით) 2
5.კორექტურია
ოპონენტის მიმართ ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს 2
ტექსტის დამუშავება
1.ტექსტში
ახარისხებს ინფორმაციას 2
2.ამოიწერს
მონიშნავს და განმარტავს მთავარ სიტყვებს,ცნებებს 3
3.ტექსტის
დასამუშავებლად და გასააზრებლად იყენებს სქემებს, დიაგრამებს 3
4.მსჯელობს და აკეთებს შესაბამის დასკვნებს 2
რეფერატი
1.აყალიბებს
ძირითად პრობლემებს 1
2.საზღვრავს
თემის მიზანს 1
3.მოიპოვებს
და იყენებს დამხმარე მასალას,ლიტერატურას ილუსტრაციას 2
4.აფასებს
სხვადასხვა წყაროში გადმოცემულ თვალსაზრისებს 1
5.გამოხატავს
საკუთარ აზრს და ამყარებს არგუმენტებით 2
6.აკეთებს
დასკვნებს 2
7.წერს შესაბამის ფორმატში 1
ჯგუფური მუშაობის
შეფასების რუბრიკა
1.ჯგუფის
ყველა წევრი ჩართულია 1
2.ჯგუფის
წევრები უსმენენ ერთმანეთს 2
3.ჯგუფის
წევრები თანამშრობლობენ 2
4.ჯგოფი
პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას,აკეთებს დასკვნებს 2
5.ჯგუფი
პასუხობს შეკითხვებს 2
6.ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს 1
საშინაო დავალება
1.დავალებას წარმოადგენს განსაზღვრულ ვადებში
1
2.დავალება
სრულყოფილია
3
3.სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
4
4.იცავს წერის კულტურას
2
საკლასო დავალება
შ ე დ ე გ ე ბ ი
|
1 - 5 ქ.
|
6 - 7 ქ.
|
8 – 10 ქ.
|
კონკრეტული
ნამუშევრის
შეფასება
|
მოცემულობის
შესრულება
(ხარისხის
გაუთვალისწინებლად)
|
მასალის,ტექნიკისა
და მხატრულ-გამომსახვ.
საშუალებების
ფლობა
(კომპოზიციური
განაწილება,ფერი,ფორმა)
|
შემოქმედებითია,ანუ
ეფექტურად
იყენებს
მასალას,ტექნიკას,სხვა
გამომსავ. საშუალებებს ჩანაფიქრის გადმოსაცემად
|
ხელოვნების ნიმუშის ანალიზი
|
აღწერს
ნამუშევარს
|
აანალიზებს
კომპოზიციას და მხატრ.
გამომს.საშუალებებს
|
ასაბუთებს
საკუთარ
ინტერპრეტაციას
|
თანამშრომობა სხვებთან ერთად
|
ცდილობს,მაგრამ
არ
იცის
რა ხერხებით
დაამყაროს
კომტაქტი
|
ცდილობს
ითანამშრომელოს,თუმცა ხშირად არ გამოსდის
|
კომუნიკაბელურია
პატივს სცემს განსხვავებულ აზრს
|
მონაწილეობა სხვადასხვ სახის
ღონისძიებაში
|
ყოველთის
არ მონაწილეობს
|
მონაწილეობს,მაგრამ
არასტაბილურია
|
მონაწილეობს,თანაც
ძალია აქტიურია
|
ორგანიზებულობა
(დროის ლიმ.დაცვა
აღჭურვ.ქონა)
|
არ აქვს
საჭირო აღჭურვილობა
|
პერიოდულად
მოაქვსდა ასრულებს დავალებებს
|
სისტემატურად
მოაქვს სასწავლო რესურსი და ეფექტურად იყენებს
|
შემაჯამენელი დავალება
შ ე დ ე გ ე ბ ი
|
1-
4 ქ.
|
5 -7 ქ.
|
8 – 10 ქ.
|
ინმფორმაციის გახსენება
|
არ იცის
მასალა
შესაბამისად
ძნელად პასუხობ შეკითხვებს
|
იცის
მაგრამ არა მყარად
უჭირს
დასაბუთება
|
სრულყოფილად
ფლობს ინფორმაციას
|
საპრეზენტაციო უნარების
შეფასება
|
არაპრეზენტაბელურია
|
ცდილობს,მაგრამ
უჭირს საკუთარი მოსაზრებების დასაბუთება
|
აქვს
საკუთარი აზრი,ასაბუთებს,როგორც
წერილობოთ,ისე
ზეპირად
|
წერითი/ზეპირი
მეტყვ.უნარ0ჩვევების
გამომჟღავნება
|
უჭირს
დამოუკიდებლად ნების.სახის დავალების შესრულებ
|
ცდილობს
მაქს.გამოამჟღავნოს საკუთარი ცოდნა
|
იყენებს
ცოდნას
შემოქმედებითად
|
No comments:
Post a Comment