შეფასების რუბრიკა


                              შეფასების  რუბრიკები სახვით ხელოვნებაში
                           

                                     პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა


1.პასუხობს თემას                                                                                                                             1
2.ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას,ჟესტიკულაციას,ინტონაციას)                             2
3.საუბრობს გამართული ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინებს                                          2
4.იყენებს განსხვავებულ წყაროებს                                                                                               2
5.ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს,საგნებს                                                                                     1
6.იყენებს თვალსაჩინოებას                                                                                                            1
7. იცავს დროის ლიმიტს                                                                                                                 1


                                     დისკუსიის შეაფასების რუბრიკა


1.მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს                                                                                2
2.მსჯელობს არგუმენტირებულად                                                                                             2
3.აკეთებს დასკვნებს                                                                                                                      2
4.იყენებს არავერბალურ კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით,ხმით)                 2
5.კორექტურია ოპონენტის მიმართ ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს   განსხვავებულ აზრს                                                                                                                      2



                                     ტექსტის დამუშავება



1.ტექსტში ახარისხებს ინფორმაციას                                                                                           2
2.ამოიწერს მონიშნავს და განმარტავს მთავარ სიტყვებს,ცნებებს                                          3
3.ტექსტის დასამუშავებლად და გასააზრებლად იყენებს სქემებს, დიაგრამებს                 3
4.მსჯელობს და აკეთებს შესაბამის დასკვნებს                                                                           2







                                      რეფერატი


1.აყალიბებს ძირითად პრობლემებს                                                                                            1
2.საზღვრავს თემის მიზანს                                                                                                            1
3.მოიპოვებს და იყენებს დამხმარე მასალას,ლიტერატურას ილუსტრაციას                      2
4.აფასებს სხვადასხვა წყაროში გადმოცემულ თვალსაზრისებს                                            1
5.გამოხატავს საკუთარ აზრს და ამყარებს არგუმენტებით                                                     2 
6.აკეთებს დასკვნებს                                                                                                                        2
7.წერს შესაბამის ფორმატში                                                                                                           1

                                                 

                                  ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა


1.ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია                                                                                              1
2.ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს                                                                                      2
3.ჯგუფის წევრები თანამშრობლობენ                                                                                         2
4.ჯგოფი პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას,აკეთებს დასკვნებს                      2
5.ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს                                                                                                    2
6.ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს                                                                                                   1



საშინაო დავალება


      1.დავალებას წარმოადგენს განსაზღვრულ ვადებში                                                           1
      2.დავალება სრულყოფილია                                                                                                    3
      3.სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს                                                                                  4
      4.იცავს წერის კულტურას                                                                                                        2

საკლასო დავალება



                                                      
შ ე დ ე გ ე ბ ი
1 - 5 ქ.
6 - 7 ქ.
8 – 10 ქ.
კონკრეტული
ნამუშევრის
შეფასება
მოცემულობის შესრულება
(ხარისხის გაუთვალისწინებლად)
მასალის,ტექნიკისა და მხატრულ-გამომსახვ.
საშუალებების ფლობა
(კომპოზიციური განაწილება,ფერი,ფორმა)
შემოქმედებითია,ანუ
ეფექტურად იყენებს
მასალას,ტექნიკას,სხვა გამომსავ. საშუალებებს ჩანაფიქრის გადმოსაცემად
ხელოვნების ნიმუშის ანალიზი
აღწერს ნამუშევარს
აანალიზებს კომპოზიციას და მხატრ.
გამომს.საშუალებებს
ასაბუთებს საკუთარ
ინტერპრეტაციას
თანამშრომობა სხვებთან ერთად
ცდილობს,მაგრამ არ
იცის რა ხერხებით
დაამყაროს კომტაქტი
ცდილობს ითანამშრომელოს,თუმცა ხშირად არ გამოსდის
კომუნიკაბელურია პატივს სცემს განსხვავებულ აზრს
მონაწილეობა სხვადასხვ სახის
ღონისძიებაში
ყოველთის არ მონაწილეობს
მონაწილეობს,მაგრამ არასტაბილურია
მონაწილეობს,თანაც ძალია აქტიურია
ორგანიზებულობა
(დროის ლიმ.დაცვა
აღჭურვ.ქონა)
არ აქვს საჭირო აღჭურვილობა
პერიოდულად მოაქვსდა ასრულებს დავალებებს
სისტემატურად მოაქვს სასწავლო რესურსი და ეფექტურად იყენებს
                     


შემაჯამენელი  დავალება


შ ე დ ე გ ე ბ ი
1-   4 ქ.
5 -7 ქ.
8 – 10 ქ.
ინმფორმაციის გახსენება
არ იცის მასალა
შესაბამისად ძნელად პასუხობ შეკითხვებს
იცის მაგრამ არა მყარად
უჭირს დასაბუთება
სრულყოფილად ფლობს ინფორმაციას
საპრეზენტაციო უნარების
შეფასება
არაპრეზენტაბელურია
ცდილობს,მაგრამ უჭირს საკუთარი მოსაზრებების დასაბუთება
აქვს საკუთარი აზრი,ასაბუთებს,როგორც
წერილობოთ,ისე ზეპირად
წერითი/ზეპირი
მეტყვ.უნარ0ჩვევების
გამომჟღავნება
უჭირს დამოუკიდებლად ნების.სახის დავალების შესრულებ
ცდილობს მაქს.გამოამჟღავნოს საკუთარი ცოდნა
იყენებს ცოდნას
შემოქმედებითად



No comments:

Post a Comment