გაკვეთილის გეგმა


                                               


მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ნელი გოგოლაძე- 24001008122
საგანი:   ხელოვნება
სწავლების საფეხური/ კლასი:vI დაწყებითი
მოსწავლეთა რაოდენობა:16
გაკვეთილის თემა: ფერთა ჰარმონია
        გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლემ შესძლოს კონტრასტული და მონათესავე ფერების გამომსახველობითი შესაძლებლობების გაცნობიერება განწყობილების გადმოცემისა და სათანადო შთაბეჭდილების აღძვრის თვალსაზრისით, გამოავლინოს ნამუშევრისათვის კოლორიტის გააზრებულად შერჩევისა და ჩანაფიქრის შესაბამისად გამოყენების უნარ-ჩვევები.
#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსი
დრო(წთ.)
1
გონებრივი იერიში- powerpoint-ში შექმნილი პრეზენტაციის ჩვენება
დემონსტრირების მეთოდი
მთელი კლასი
პრეზენტაცია
5 წთ
2
ორი ფერწერული ნამუშევრის მიხედვით  ვენის დიაგრამის შევსება
ჩანაწერების გაკეთების მეთოდი
ინდივიდუალური
ვიზუალური მასალა
5წთ
3
საგაკვეთილო მასალის გაცნობა, ფერწერული ნამუშევრების განხილვა
დაკვირვების მეთოდი
ინდივიდუალური
მოსწავლის წიგნი
15წთ
4
 სხვადასხვა კოლორიტის საშუალებით ემოციის, გამწყობილების ან რაიმე თემის(სიხარული,შისი გაზაფხული, ჭექა-ქუხილი და სხვ.) გადმოცემა
დაკვირვების მეთოდი
წყვილებში
სახატავი ფურცელი
15წთ
5
მოსწავლეები ეცნობიან ერთმანეთის ნამუშევრებს და უზიარებენ აზრს
თანამშრომლობითი სწავლება
ინდივიდუალური
მოსწავლეთა ნამუშევრები
5წთ

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: იყენებს განწყობის გადმოსაცემად კონტრასტულ და მონათესავე ფერებს.ინდივიდუალური,ერთობლივი ნამუშევრის წარდგენისას საუბრობს ჩანაფიქრის შესახებ,იყენებს შესაბამის ტერმინებს. წყვილებში მუშაობის დროს ნამუშევრის შექმნისას თანამშრომლობს თანაკლასელთან.



შეფასების კრიტერიუმები:
ნაწარმოებში გამოყენებულ კოლორიტსა და მხატვრის მიერ გადმოცემულ განწყობილებაზე მსჯელობის უნარი;
ნამუშევარში ჩანაფიქრის შესაბამისი კოლორიტის განსაზღვრისა და სასურველი განწყობილების გადმოცემის უნარი;
საკუთარი აზრის გამოხატვისა და დასაბუთების უნარი.



ხელმოწერა:
თარიღი:

No comments:

Post a Comment