მასწავლებლის
სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ნელი გოგოლაძე- 24001008122
საგანი: ხელოვნება
სწავლების
საფეხური/ კლასი:vI დაწყებითი
მოსწავლეთა
რაოდენობა:16
გაკვეთილის
თემა: ფერთა ჰარმონია
●
გაკვეთილის
მიზანი:მოსწავლემ შესძლოს კონტრასტული
და მონათესავე ფერების გამომსახველობითი შესაძლებლობების გაცნობიერება განწყობილების
გადმოცემისა და სათანადო შთაბეჭდილების აღძვრის თვალსაზრისით, გამოავლინოს ნამუშევრისათვის
კოლორიტის გააზრებულად შერჩევისა და ჩანაფიქრის შესაბამისად გამოყენების უნარ-ჩვევები.
#
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსი
|
დრო(წთ.)
|
1
|
გონებრივი
იერიში- powerpoint-ში შექმნილი პრეზენტაციის ჩვენება
|
დემონსტრირების მეთოდი
|
მთელი კლასი
|
პრეზენტაცია
|
5 წთ
|
2
|
ორი ფერწერული ნამუშევრის მიხედვით ვენის დიაგრამის შევსება
|
ჩანაწერების გაკეთების მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
ვიზუალური მასალა
|
5წთ
|
3
|
საგაკვეთილო მასალის გაცნობა, ფერწერული
ნამუშევრების განხილვა
|
დაკვირვების მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
მოსწავლის წიგნი
|
15წთ
|
4
|
სხვადასხვა კოლორიტის საშუალებით ემოციის, გამწყობილების
ან რაიმე თემის(სიხარული,შისი გაზაფხული, ჭექა-ქუხილი და სხვ.) გადმოცემა
|
დაკვირვების მეთოდი
|
წყვილებში
|
სახატავი ფურცელი
|
15წთ
|
5
|
მოსწავლეები ეცნობიან ერთმანეთის ნამუშევრებს
და უზიარებენ აზრს
|
თანამშრომლობითი სწავლება
|
ინდივიდუალური
|
მოსწავლეთა ნამუშევრები
|
5წთ
|
გაკვეთილის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები: იყენებს განწყობის გადმოსაცემად კონტრასტულ და მონათესავე
ფერებს.ინდივიდუალური,ერთობლივი ნამუშევრის წარდგენისას საუბრობს ჩანაფიქრის შესახებ,იყენებს
შესაბამის ტერმინებს. წყვილებში მუშაობის დროს ნამუშევრის შექმნისას თანამშრომლობს
თანაკლასელთან.
შეფასების
კრიტერიუმები:
ნაწარმოებში
გამოყენებულ კოლორიტსა და მხატვრის მიერ გადმოცემულ განწყობილებაზე მსჯელობის უნარი;
ნამუშევარში
ჩანაფიქრის შესაბამისი კოლორიტის განსაზღვრისა და სასურველი განწყობილების გადმოცემის
უნარი;
საკუთარი
აზრის გამოხატვისა და დასაბუთების უნარი.
ხელმოწერა:
თარიღი:
No comments:
Post a Comment